Upravnik zgrade RUS Uslužnog Centra ima sledeće odgovornosti:
- Osnivanje Skupštine/Saveta zgrade
Ukoliko već nije oformljena, njena registracija u opštini, izrada pečata, prijava u poreskoj upravi (dobijanje PIB-a), otvaranje tekućeg računa zgrade, prijava i sklapanje ugovora sa Infostanom. - Redovan obilazak ulaza od strane našeg zaposlenog
Evidentacija svih tehničkih nedostataka koji se pojavljuju redovnim korišćenjem zgrade: neispravni uređaji na vratima, liftu, pregorele sijalice, oštećenja nastala na zidovima zgrade, gelenderima, prozorima, nivo higijene i nakon toga pristupa rešavanju problema. - Sazivanje i rukovođenje Skupštinom/Savetom zgrade
Po potrebi, ili zahtevu stanara u okviru koje podnosimo izveštaj o preduzetim radnjama, a na osnovu činjeničnog stanja i aktuelnih zakonskih promena, iznosimo predloge o budućem planiranju i investiranju u zgradu. - Organizacija i kontrola radova na zgradi
Bavimo se investicionim održavanjem zgrade: ugradnja sigurnosnih sistema, zamena instalacija u zgradi, sanacija ili adaptacija krovova i ostalih delova zgrade.
Pored toga, naše usluge profesionalnog upravnika zgrade pored svega pružaju:
- Postupanje u skladu sa zakonskom odlukom većine stanara
- Redovno obaveštavanje i transparentnost obavljenih poslova
- Komunikacija sa investitorom i podizvođačima u vezi reklamacija na zgradi
- Podnošenje godišnjeg finansijskog izveštaja
- Pružanje pravne pomoći u slučaju potrebe
RUS Uslužni centar ima osobu licenciranu kao profesionalnog upravnika zgrade.